Ваш вибір щодо необов'язкових файлів cookie на цьому сайті

Вебсайт використовує файли cookie, щоб надати всім користувачам найкращий досвід використання.

Ваш вибір щодо необов'язкових файлів cookie на цьому сайті

Вебсайт використовує файли cookie, щоб надати всім користувачам найкращий досвід використання.

Головна > Про Фонд > Візуальні матеріали

Візуальні матеріали

3 правила комунікації для грантових проєктів НФДУ

  1. Проєкти, які реалізуються за фінансової підтримки НФДУ, в своїй комунікації мають вказувати згадку про фінансову підтримку від НФДУ.
  2. Під згадкою про фінансування мається на увазі розміщення логотипу НФДУ та дисклеймера в усіх комунікаційних матеріалах (веб та друк).
  3. У комунікації проєктів в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter) потрібно вказувати хештег #грант_НФДУ.

Загальний дисклеймер для згадки фінансування НФДУ

Проєкт (назва проєкту) реалізується завдяки грантовій підтримці Національного фонду досліджень України.

Зміст, висвітлений в цій брошурі/флаєрі/на цьому сайті/тощо, може не співпадати з поглядами Національного фонду досліджень України і є виключною відповідальністю (назва організації, яка реалізує проєкт).

Для друкованих матеріалів (флаєри,буклети, аналітичні видання тощо).

Підготовлено до друку та видано за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «назва проєкту».

Зміст, висвітлений у цій брошурі/флаєрі/на цьому сайті/тощо, може не співпадати з поглядами Національного фонду досліджень України і є виключною відповідальністю (назва організації, яка реалізує проєкт).

Дисклеймери розміщюються в частині блоків із контактною інформацією, з логотипами, в нижній частині макету, або на обороті обкладинки.

Логотипи потрібно розміщувати строго дотримуючись правил бренд-буку НФДУ.

Стікери для оформлення  – cтікер1, стікер2, стікер3, стікер4.