Візуальні матеріали
3 правила комунікації для грантових проєктів НФДУ
- Проєкти, які реалізуються за фінансової підтримки НФДУ, в своїй комунікації мають вказувати згадку про фінансову підтримку від НФДУ.
- Під згадкою про фінансування мається на увазі розміщення логотипу НФДУ та дисклеймера в усіх комунікаційних матеріалах (веб та друк).
- У комунікації проєктів в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter) потрібно вказувати хештег #грант_НФДУ.
Загальний дисклеймер для згадки фінансування НФДУ
Проєкт (назва проєкту) реалізується завдяки грантовій підтримці Національного фонду досліджень України.
Зміст, висвітлений в цій брошурі/флаєрі/на цьому сайті/тощо, може не співпадати з поглядами Національного фонду досліджень України і є виключною відповідальністю (назва організації, яка реалізує проєкт).
Для друкованих матеріалів (флаєри,буклети, аналітичні видання тощо).
Підготовлено до друку та видано за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «назва проєкту».
Зміст, висвітлений у цій брошурі/флаєрі/на цьому сайті/тощо, може не співпадати з поглядами Національного фонду досліджень України і є виключною відповідальністю (назва організації, яка реалізує проєкт).
Дисклеймери розміщюються в частині блоків із контактною інформацією, з логотипами, в нижній частині макету, або на обороті обкладинки.
Логотипи потрібно розміщувати строго дотримуючись правил бренд-буку НФДУ.