Головна > Конкурси > Посібник з реєстрації експертів

Посібник з реєстрації експертів

Увага! Для коректної роботи програми з реєстрації експертів існують мінімальні технічні вимоги до інтернет-браузерів:

 Opera версії не нижче 47, поточна актуальна версія  доступна на сайті розробника;

Firefox версії не нижче 55.0, поточна актуальна версія  доступна на сайті розробника;

Chrome версії не нижче 63, поточна актуальна версія  доступна на сайті розробника.

Internet Explorer не підтримується! Використайте інший браузер!

Microsoft Edge версія не нижче 80, сайт розробника.

Safari версії не нижче 13, сайт розробника.

Мнімальні вимоги для інших браузерів уточнюються!

Дане керівництво для експертів складається з двох блоків:

  1. Реєстрація персонального профілю експерта
  2. Оцінка проєктів запропонованих на конкурс

Реєстрація персонального профілю експерта

ВАЖЛИВО! Реєструватись у системі треба лише один раз. Якщо для реєстрації була використана електронна пошта, авторизація профілю через сервіс id.gov.ua відбувається за посиланням у Вашому особистому кабінеті. Незалежна авторизація через сервіс id.gov.ua приведе до створення двох профілів.

Національний фонд досліджень України формує реєстр експертів для проведення наукової та науково-технічної експертизи проєктних пропозицій, що будуть подаватися до Фонду  на  конкурс проєктів з виконання наукових та науково-технічних досліджень і розробок для отримання грантової підтримки.

Для того щоб стати експертом Фонду треба зареєструватись у системі і заповнити анкету. Для реєстрації нових або авторизації вже зареєстрованих користувачів треба обрати одну з опцій  “Зареєструватись” або “Вхід”

Персональні дані

Система використовує персональні дані. Персональні дані ніде не публікуються, захищені належним чином та використовуються Системою лише за безпосереднім призначенням та згідно Закону України «Про захист персональних даних».

На сторінці авторизації оберіть мову, якою Ви будете заповнювати анкету.

Авторизуватись або зарєструватись у Системі можна двома способами: через сервіс “Інтегрованої системи електронної ідентифікації” id.gov.ua  та через e-mail. При виборі входу через сервіс id.gov.ua користувач має обрати один з запропонованих способів ідентифікації за допомогою BANK ID, MOBILE ID або файлового носія з електронним ключем.  Більш детальну інформацію для даного способу авторизації можна прочитати за цим посиланням на сторінці сервісу.

УВАГА! Реєструватись у системі потрібно лише один раз. Верифікація Вашого профілю, зареєстрованого за допомогою електронної адреси, відбувається за посиланням всередині Вашого особистого кабінету. Повторна реєстрація через id.gov.ua призвде до створення (дублювання) вашого профілю!

 

Якщо у Вас немає раніше створеного облікового запису у Системі, потрібно зареєструватись. Для реєстрації за допомогою електронної пошти треба обрати поле “Зареєструватися зараз“. Якщо Ви вже проходили реєстрацію, використайте електронну адресу та пароль, які Ви обрали при реєстрації.

Далі треба ввести електронну адресу, на яку Ви отримаєте код підтвердження для реєстрації. Для отримання коду підтвердження на електронну адресу треба натиснути кнопку “Надіслати код підтверження” і після цього перевірити зазначену раніше електронну адресу і скопіювати отриманий код перевірки. Будьте уважні, копіюйте лише цифри без пробілів!

Отриманий 6-ти значний код підтвердження треба ввести у відповідне поле і натиснути кнопку “Підтвердити код”. Якщо у вас виникли проблеми з перевіркою коду Системою натисніть кнопку “Надіслати новий код” і введіть новий код.

Після того як Вашу адресу буде перевірено введіть у поля нижче пароль та його підтвердження. Це пароль, який Ви у подальшому будете використовувати для входу в Систему, зверніть увагу на вимоги до складності пароля (виділено червоним на рисунку внизу). Після цього натисніть кнопку “Створіть” для завершення реєстрації.

УВАГА! Кнопка “Змінення електронної пошти” має використовуватись якщо Ви вирішили змінити зареєстровану та перевірену раніше адресу на якусь іншу. Кнопка не є обов’язковою і має використовуватись лише за потреби.

Згода на обробку персональних даних

При першому вході в Систему необхідно надати згоду на використання та обробку персональних даних

Заповнення анкети

Заповнення анкети відбувається шляхом послідовного заповнення розділів профілю Експерта:

Секція 1. “Особисті дані

Обов’язкові поля

  1. Як звертатися;
  2. Прізвище;
  3. Ім’я;
  4. Країна проживання;
  5. Email;

Секція 2. “Науковий профіль

Обов’язкові поля

  1. Науково дослідний профіль (Orcid, Google Scholar, Scopus authors, інші) – потрібно надати активне(і) посилання на відповідний профіль через крапку з комою;

Секція 3.”Наукова діяльність

Підрозділ: Спеціальність (не менше ніж 1);

Обов’язкові поля

  1. Спеціальність (оберіть спеціальність із запропонованих варіантів, для цього почніть вводити текст);
  2. Кількість публікацій за галуззю експертизи;
  3. Ключові слова(надайте до 10 розділених комами ключових слів за своєю спеціальністю);

Підрозділ: Найважливіші публікації (не менше ніж 1);

  • DOI (Посилання) – решта даних статті додаються автоматично;
  • Ключові слова;

Підрозділ: Патенти та могографії – заповнювати не обов’язково.

Секція 4. “Освіта”

Немає обов’язкових полів

Секція 5.”Місце роботи та посада

Обов’язкові поля

Підрозділ: Інформація про установу;

      • Назва установи ;
      • Посада;
      • ЄДРПОУ іноземні експерти можуть ввести у цьому полі вісім нулів (00000000);

Підрозділ: Період роботи;

  • Дата прийому;
  • Дата звільнення/Досі працюю;

УВАГА! У браузерах Firefox та Chrome дату необхідно вводити лише цифрами, без використання інших символів. Для браузерів Safari формат дати yyyy-mm-dd слід заповнювати з використанням знаку “мінус”=”-“;

Підрозділ: Адреса установи;

  • Місто;
  • Країна;
  • Поштовий індекс;
  • Вулиця, будинок;

Секція 6.”Науковий ступінь

Обов’язкові поля

  1. Науковий ступінь;

Секція 7. “Академічне або вчене звання

Немає обов’язкових полів

 

 

Увага! Усі обов’язкові поля позначені зірочкою *.

Перегляд інформації персонального профілю

Після заповнення усіх секцій анкети Ви маєте змогу переглянути свій профіль експерта перед її відправкою до Фонду.

Якщо вказані під час заповнення дані Вашого профідю відображаються вірно, Ви можете надіслати анкету на розгляд Фонду, натиснувши кнопку “Надіслати” у розділі “Надіслати анкету експерта”. Після цього Вас буде поінформовано про успішне надсилання заповненої анкети.

Реєстрація Вашої анкети у базі експертів означає, що Комісія відповідного конкурсу, який проводиться Фондом, може звернутись до Вас із пропозіцією провести експертну оцінку проєктів. Ви можете погодитись або відмовитись від такої пропозиції.

Оцінка експертами проєктів запропонованих на конкурс

Після звернення до Вас Комісії конкурсу електронною поштою з пропозицією провести оцінювання проектів відповідний запит з’явиться також у Вашому особистому кабінеті у розділі “Заявки на оцінювання”. Після короткого опису проєкту Вам буде запропоновано надати згоду на проведення експертизи і надіслати:

  • скан-копію документа про присудження Вам наукового ступеню;
  • скан-копію заяви про дотримання наукових етичних принципів;
  • скан-копію угоди про не розголошення, не поширення та не передавання отриманої інформації;
  • скан-копію зобов’язання про запобігання конфлікту інтересів;
  • погодитись з умовами договору на проведення наукової та науково-технічної інформації (оплачуваний або безоплатний).

У разі Вашої незгоди на проведення експертизи проєкту або виявлення конфлікту інтересів Вам пропонується вказати причину відмови і натиснути кнопку “Відмовитись”.

У разі згоди на проведення експертної оцінки заповніть шаблони документів підпишіть їх власноруч та завантажте у Систему скановані копії наступних документів:

Додайте документи у форматі PDF, кожний окремо. Потім натисніть кнопку “Підтвердити” біля кожного документу. Статус документів при цьому має змінитись на “Відправлено”.

Після перевірки надісланих Вами документів  при переході у розділі “Заявки на оцінювання” до відповідного проєкту  Вас буде скеровано до сторінки з формою оцінювання проєкту.

У разі виникнення запитань щодо надісланих докумнетів Ви отримаєте повідомлення на електронну пошту з коментарем та проханням завантажити документ(ти) знову. У разі Вашої згоди на проведення експертизи ще одного проєкту, надісланого Вам в рамках одного конкурсу, вже після надсилання та погодження усіх документів Вам необхідно буде надіслати лише один документ – скан-копію зобов’язання про запобігання конфлікту інтересів за новою заявкою.

У кінці форми оцінювання є поле для підсумкового коментаря. Більше інформації щодо алгоритму оцінювання проєктів можна знайти  у рекомендаціях для експертів.

Увага! Комісія конкурсу може звернутись до Вас по додатковий коментар, відповідне повідомлення з’явиться внизу заповненої Вами онлайн-форми оцінювання.